vrijdag 22 februari 2008

Gedwongen rust

Die irritatie waarover ik in mijn vorige post sprak is deze nacht nog erger geworden, ontaardend in (lichte) keelpijn en een verkoudheid. (En nee, dit is niet te wijten aan het feestje van gisteren waar ik relatief vroeg vertrokken ben en waar ik mij verstandig van overmatig drankgebruik onthouden heb.)
Ik zie mezelf vandaag bijgevolg verplicht om het een dagje rustig aan te doen en op mijn kamer te blijven. Dit is heel erg jammer aangezien ik van plan was om met de bus naar Mahalla te gaan, maar Ahmed Belal (een van de betrouwbare Ahmeds) verzekerde mij dat ik er volgende week eventueel ook heen kon. Ik hoop dat mijn pijnlijke slijmvliezen met wat rust, fruitsap & thee terug op hun plooien komen; mocht dit niet lukken, dan zal ik de lokale kruidengenezer moeten raadplegen...

Geen opmerkingen: