dinsdag 7 april 2009

Little news, mild ranting

Zo. Eerste interview uitgetypt. Was alles volgens plan verlopen dan had ik ondertussen al vier interviews achter de rug, maar zo vlot loopt het hier dus niet. Morgen moet ik Diaa Rashwan van het Ahram Center for Strategic and Political Studies opbellen om een afspraak te maken. Laat ons hopen dat *hij* geen problemen met zijn vrouw heeft... (cfr. Ayman Nur)

O ja, gisteren kreeg ik een mail van de Doctoral Schools in mijn virtuele bus, met een aanmaning om mijn "jaarrapport" in te dienen, een verslag van de onderzoeksactiviteiten van het voorbije jaar. Huh? Sinds wanneer hebben ze dat ingevoerd? Op zich is dit geen slecht initiatief, maar (1) de communicatie laat weer te wensen over; moet dit nu echt wanneer ik op veldwerk ben? (2) voor een "jaarrapport" is dit wel een beetje vroeg, mijn onderzoek is nog maar goed en wel op de rails gezet (en ik heb nog niet eens een doctoral schools commissie!). Morgen zal ik dus eens diep moeten nadenken over hetgeen ik de voorbije maanden allemaal uitgespookt heb... zonder dat ik hier over de exacte details beschik van welke boeken ik gelezen heb, etc.

Tot slot: ik zal mijn flatgenote nog eens moeten aanporren om de internetrekening te betalen zodat onze wireless in gang schiet, want deze "geleende" verbinding trekt op geen kloten.

Geen opmerkingen: