vrijdag 10 april 2009

Nieuwe plannen

Vandaag heb ik een aantal nieuwe afspraken gemaakt & de rest van mijn interviews verwerkt. Mijn voorlopige agenda voor de komende dagen:
  • zaterdag 11-4: Hamdeen Sabahi (hoofd van een onafhankelijke vakbond) bellen; om 19u afspraak met Ahmed Talal Shukr van Tagammu, die mij aan twee nieuwe interviews kan helpen
  • zondag 12-4: 9u interview met Rifat Said; 12u met Husayn Abd ar-Razeq; respectievelijk de voorzitter & ex-algemeen secretaris van Tagammu
  • dinsdag 14-4: interview met Sharif Fayyad van Tagammu
  • donderdag 16-4: mijn eerste privĂ©les Egyptisch dialect :)
  • vrijdag 17-4: om 13u in Mansura, bij Walid & Tamer om de beweging ter plaatse te bestuderen
Vrijdag wordt spannend aangezien ik de bus naar Mansura moet nemen, een stadje ongeveer twee uur rijden ten noorden* van Cairo en daar ergens bij Dawleya station moet afstappen.

al-Mansurah, bij het rode kruisje

* Om de een of andere reden dacht ik dat deze stad in het zuiden lag, waarschijnlijk verwarde ik het met Helwan...

Geen opmerkingen: