dinsdag 21 september 2010

Dag 8 & 9 met de D van Dysenterie

Mijn toerista bleek toch iets kwaadaardiger te zijn dan gedacht, dus hebben we deze morgen een bezoekje gebracht aan dokter Wagdi Rafla (aangeraden door het Nederlands-Vlaams Instituut) in het Anglo-American Hospital. Daar luidde het verdict: dysenterie. Met vijf dagen rust, veel water en antibiotica te nemen zou ik er vanaf moeten zijn. We vragen ons toch af waar ik het vandaan gehaald heb, aangezien Lobke en ik steeds hetzelfde gegeten hebben en zij nog kerngezond rondhuppelt. Sterke Beerveldse genen zeker? ;-) Ik prijs mij wel gelukkig, mocht ik hier alleen zitten dan zou ik een probleem hebben, maar nu is het eerder een ergerlijk ongemak. Maak jullie dus thuis geen zorgen, alles is onder controle!

Mijn eerste afspraken met contacten heb ik dan maar naar zaterdag verschoven. Ik ben al content dat ik hier tot december ben, want zo gaat het niet echt vooruit...

4 opmerkingen:

ruleant zei

Veel beterschap!
Laat je wat vertroetelen door L. ;)

Stoombedrijf Geurs Peter zei

Eigenlijk heeft Lobke ook dysenterie, maar die verbijt dat

Brecht zei

Commerciële spam gemeld aan Google...

;-)

Peter zei

Erg hé die spam, ge zoudt er 't schijt van krijgen